هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

اغنيه انا نسيتك من عمرو مصطفي مع الكلمات من الكينــــــــــــــــــــــــج

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Ƹ҈Ʒ(Ahmed_KiNg)Ƹ҈Ʒ
moderator
moderator
Ƹ҈Ʒ(Ahmed_KiNg)Ƹ҈Ʒ

اغنيه انا نسيتك من عمرو مصطفي مع الكلمات من الكينــــــــــــــــــــــــج Empty
مُساهمةموضوع: اغنيه انا نسيتك من عمرو مصطفي مع الكلمات من الكينــــــــــــــــــــــــج   اغنيه انا نسيتك من عمرو مصطفي مع الكلمات من الكينــــــــــــــــــــــــج Icon_minitime1الأربعاء مارس 10, 2010 3:43 pm

http://www.mawaly.com/music/3mro+Mostafa/track/20748

انا نسيتك خلاص مبقتش بفتكرك و مليتك انا نسيتك نسيت انطق حروف اسمك الي حبيتك بقيتي صفحه في الماضي بقي غرامك دا شئ عادي
و مهما تضعفي قصادي هقولك بردو انا نسيتك زمان خنتي و بعتيني ولا همك دموع عيني هقولك ليه وحشتيني كفايه انا ياما ضحيت
و مليت نسيييت بقيتي صفحه في الماضي بقي غرامك دا شئ عادي ومهما تضعفي قصادي هقولك بردو انا نسيتك زمان خنتي و بعتيني ولا همك
دموع عيني هقولك ليه وحشتيني كفايه انا ياما ضحيت دموع عينك خلاص مبقتش بتقتلني متبكيش انا نسيتك ولازم تبعدي عني
انا هعيش هشوف غيرك و ادوب تاني خلاص قلبي بقي عشاني مكانك مش في احضاني و قاسي زي ما قاسيتي
لا يوم دمعت انا عنيكي ولا قلبي قسي عليكي مينفعش الرجوع ليكي مشيت وراكي ضلييييت
بقيتي صفحه في الماضي بقي غرامك دا شئ عادي و مهما تضعفي قصادي هقولك بردو انا نسيتك كمان خنتتي و بعتيني
ولا همك دموع عيني هقولك ليه وحشتيني كفايه انا ياما ضحيت
ساحر القلوب
moderator
moderator
ساحر القلوب

اغنيه انا نسيتك من عمرو مصطفي مع الكلمات من الكينــــــــــــــــــــــــج Empty
مُساهمةموضوع: مفيش غير الكينج   اغنيه انا نسيتك من عمرو مصطفي مع الكلمات من الكينــــــــــــــــــــــــج Icon_minitime1الأربعاء مارس 10, 2010 4:10 pm

مشكورررررررررررريا برنس بصراحة الاغنية جامده موزززززززززززز
حنين
moderator
moderator
حنين

الحمل
الثعبان

مُساهمةموضوع: رد: اغنيه انا نسيتك من عمرو مصطفي مع الكلمات من الكينــــــــــــــــــــــــج   اغنيه انا نسيتك من عمرو مصطفي مع الكلمات من الكينــــــــــــــــــــــــج Icon_minitime1الأربعاء مارس 10, 2010 8:25 pm

مرسى ليك يا احمد
اغنية رووووووعة
DaRK|PHaNTaSIC
Admin
Admin
DaRK|PHaNTaSIC

مُساهمةموضوع: رد: اغنيه انا نسيتك من عمرو مصطفي مع الكلمات من الكينــــــــــــــــــــــــج   اغنيه انا نسيتك من عمرو مصطفي مع الكلمات من الكينــــــــــــــــــــــــج Icon_minitime1الخميس مارس 11, 2010 12:41 am

حلو اوى بس يا ريت تجيبوا لحمادة هلال flower

دة حديدى حديدى
https://silentdream.mam9.com
Ƹ҈Ʒ(Ahmed_KiNg)Ƹ҈Ʒ
moderator
moderator
Ƹ҈Ʒ(Ahmed_KiNg)Ƹ҈Ʒ

مُساهمةموضوع: اغنيه انا نسيتك من عمرو مصطفي مع الكلمات من الكينــــــــــــــــــــــــج   اغنيه انا نسيتك من عمرو مصطفي مع الكلمات من الكينــــــــــــــــــــــــج Icon_minitime1الأحد مارس 14, 2010 4:21 pm

تسلمووووووو يا حبايبي انتظرو مني الجديد و شكرا علي المرور

اغنيه انا نسيتك من عمرو مصطفي مع الكلمات من الكينــــــــــــــــــــــــج
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» احلي اغنيه سرحت فيك من عمرو مصطفي مع الكلمات من الكينــــــــــــــــــــــــــج
» اغنيه فادي اندراوس
» اختيار الفنان عمرو دياب فى فلمه المقبل